Arinim72 geçmiş olsun öncelikle benim bebeğimde 1 aylık ve son 15 gündür kaka problemi yasıyoruz 5gün yapmadı saglık ocagına götürdüm doktor gliserin kansuk verdi onu kullana bilirsiniz ilaç değil sadece gliserin suan bekliyorum eger 3 gün kaka yapmazsa yarısını veriyorum fitilin hemen yapıyor kakasını gliserin kansuk eczaneden labilirsini öneririm