yaramaz_bocegim Bebeğim 1 aylık normalde her günn 5 6 kez dolu dolu kakalı bez alırdım. Dün geceden beri hiç yapmadı ve çok huzursuz devamlı ağlıyor krize giriyor. Acaba gazı mı birikti kakasını yapamayıp böyle yapıyor ne yapmam lazım bilen var mı 😔
Berenkooommm yaramaz_bocegim sadece emiyorsa 10 gün kaka yapmaması normal benim bebede o zamanlarda bigün 4 5 kere bigün hiç kaka yapmazdı
yaramaz_bocegim Berenkooommm bunu biliyorum ama ilk kez gündüzleri bu kadar huzursuz olduğunu gördüm. Kaka da yapmayınca ondan mı acaba dedim 😔
Berenkooommm yaramaz_bocegim böyle alaturka tuvalete oturtur gibi tut canım ben öyle yapıyodum baya rahatlıyordu