ElifHazal canım dr ewe gidince hemen yıkayın göbegi düştükten sınra yıkayın 2. Yi dedi bize abimin oğluda 15 gün oldu düşmedi yıkadılarki dr a götürsünler 1 saat sonra düştü bence ewe getirirnce yıkamalıydınız bizim burda bütün dr lar öyle diyor olmassa bi yıkayın düşer inş birde doydugundan emin olun bez sayısı çiş ws