_mucizemmm benim oğlum da 1 yaşına girecek haftaya 1 aydır ayaklarıma sarılıyo kucak istiyo hiç bir işimi yapamıyorum başkasına asla gitmiyo ağlıyo ailemde yok burada bunalımlardayım. İnşallah geçici bir süreçtir diye dua ediyorum. Sanırım bizimki pandeminin olumsuz etkileri.. Sizin bebişiniz atak döneminde dişlerde geliyorsa ondandır bu huysuzluk,sabır sabır sabır🤷♀️