Kızlar 5 gün oldu işe başlayalı helak oldum ağlamaktan yaşadığımı yaşayan var mı? Allah rızası için aklımı oynatmak ğzereyim kendimi suçlamaktan mahvettim kendimiii… kızımm 7,5 aylık benim yokluğumu farketmiyor aramıyor, eve geliorum sadece gülümsüyor başka bi tepkimesi yok bazen ben yokmuşum gibi davranıyor annem gelmiş deyip bi bişey göremiyorum çok üzülüorm… bigün çalışıorm ertesi gün evde izinliyim vardiyam bu şekilde… çok üzülüorum beni sevmiomu bi bağ kuramadım mı kızımla diye… kucağıma falan gelmek ister işten gelince die düşüdüğüm evladım oralı bile olmuyor ne yapmam lzm normalmi bu… hep uslu akıllı bi bebekti, aşıdan aşıya ağlar bazen onu bile ağlamazdı aile arasında büyüdü babanne hala falan yabancılamıo ama benide aramıoo ooof çok kötüyüm üzüntüden mandıra ineği gibi sütün olan bi anneim azaldık kendimi mahvetmekten kahrolmaktan