Kızlar 2.bebegime hamileyim erkek olursa Metehan koycaz ama kız olursa ben dua koycam herkes dua mı 😑o ne öyle diyo 😑
Bende cunku o benim en güzel duam diye cevap veriyorum ordan hemen birileri aman sende dua ya ka8baska isim mi bulamadın diyolar 😑tuhaf mı kötü mü ilerde büyüyünce dalga gecerler mi