Burcu0725 Benim oğlum da uyumuyordu , kucakta ancak uyutabiliyorduk, sırt üstü yatırınca anında uyanıyordu . Reflü yatağı aldık, reflüsü vardı . Yüz üstü koyduk , öyle uyumaya başladı , reflü yatağı delikli olduğu için gönül rahatlığıyla uyuttum orada , hala yüz üstü yatıyor 4 aylık oldu .🤗