1 aylık bebeğim 3 gündür kakasını yapmıyor sağlık ocağına götürdüm kontrol ettiler kabızlık yok gaz problemi yok bağırsakları çalışıyor dedi fakat kakasını yapamıyor fitil verdi 3 e bölerek kullan dedi bir kerelik attık ama neden acaba sizde oldumu böyle problem olduysa nasıl geçirdiniz ?