tari Merhaba hanımlar artık bebek arabası alma vakti geldi. Önerilerinize açığım. Hepinize şimdiden teşekkür ederim
ilkgozagrimmm tari Ben civilden 4baby travel sistem araba aldım. Kullanması çok rahat. Tek elle bile kullanılıyor. Tekerlekleri çok rahat dönüyor
Ctnnss https://www.google.com.tr/url?sa=i&source=web&cd=&ved=2ahUKEwiN79elscvuAhXOgVwKHXldDwcQjhx6BAgBEAI&url=https%3A%2F%2Fwww.civilim.com%2Fkraft-venice-kabin-bebek-arabasi-acik-gri-a320-agri&psig=AOvVaw1dCzlpVXoVVR8UyVgV38jH&ust=1612361619304188 kesinlile bu araba çok memnunum ve o kadar hafif ki kullanımı kaldırışı çok rahat 4kilo hantal bi araba değil
turkerg Chicco num Goody modelini kullaniyoruz. Hem hafif hem de tek elle acilip kapanabiliyor tavsiye ederim kullaniyoruz