Damla0909 Max 25 diyor ama 100 TL yazıyor yani aynı hesaptan 4 koleksiyon yapicaz hepsinden 25 er tane kaydetme mi olucak yoksa bı koleksiyona 100 kaydetme mi
Maviskizimm Damla0909 bir koleksiyon yapıyorsunuz 25 tl veriyor.yaptığınız koleksiyondan alışveriş yapılırsa en fazla alabileceğiniz miktar 100 tl ama o da olmuyor zaten.ben böyle biliyorum geçen sefer 25 tl kupon yattı bu sefer de öyle olur