Mhmtaff Ben geçenlerde çok yoğun diş problemi geçirdim. Largopen verdi kesmedi iğne yazdı Klindan. Bu dediğim 10 gün falan sürdü. O dönemde emzirmeyi günde 2 ye düşürdüm o da az az. Sadece sabah ve akşam. O da ilacımı almadan önce. Geri kalan öğünlerde mama verdim. Evet emzirmeye güvenli ama her ilaç süte geçer ve sütten bebeğe. Klinik araştırmalara güveniyorum ama istisnalar olabilir ya da benim bebeğime alerji yapabilir diye temkinli davrandım. Sadece mama ile büyüyen bebekler var. Benimki 10 gün yoğun kullanmış çok mu