şahsi aracınız varsa ve gezmeyi çok seviyorsanız travel sistem alın casual cadillac benim ki çok memnunum 6 aydır, kızım 23 günlükken tatile gitmiştik yazın sonundaydı çok kolay oldu pusetle, hem kullanımı rahat hemde puseti portbebesi çok kullanışlı aracınız yoksa baston tipi alın, baston arabamda var prego onu da mahalle arasında anneme falan gidip gelirken kullanıyorum araç kullanmadığım zamanlarda