Sibel4264 Günlük ne kadar kullanmalıyım bir de bebeklerim 1 aylık oldu kullanmam da sakınca var mı acaba etkili bir şurup mu
12345mom Sibel4264 damlasını kullanıyorum günde 4 defa 4 damla bebeğim 1 ay 16 günlük ve 1 aylıkken kullanmaya başlamıştım ben bi sorun yaşamadım
pandisko Sibel4264 Doktorunuz yazmadı mı size ? Biz kullanıyoruz ama bebekten bebeğe miktarı değişebiliyor ben bir tatlı kaşığı içiriyorum o yüzden bir doktorunuza danışın bence
esmerayes Sibel4264 icindeki enjektorle gunde 3 kereye kadar verilebilir ama o bile cok gelir ben o aylardayken sabah 3 cc oglen 3cc aksam 3cc veriyodum cok iyi geliyodu
Gamze-S Sibel4264 içindeki şırınga ile 2,5 ml veriyodum benim oğlum kolikti haz damlası+ şurup veriyorduk gene de etkisi olmuyordu