_eay_ Kızlar birinci sorun e bebek Baby plus mama sandalyesi hakkında kullanan var mı ? Ya da daha iyi dediğiniz ürünler Ek gıdaya geçerken nelere dikkat etmem gerekir Alışveriş olarak ne almam gerekir kaşık vs marka önerisi??
zenobiaizm _eay_ ben oioi nin bölmeli tabağını kullanıyorum vakumlu 🥰 Onun dışında e bebekten pandalı yemek kasesi aldım kızıma ❤️ Kaşık olarakta wee babynin silikon kaşığını kullanıyorum. Kullandığım ürünlerden çok memnunum. Mama sandaliyesi olarak civilden oyuncaklı ve işlevsiz aldım. 🐣