Arkadaşlar kızım (16 aylık) geçen çarşamba durduk yere ateşlendi. Keyfi iyiydi ama. Doktoruyla iletişime geçtik 72 saat takip edin dedi. Sonra ben dayanamayıp cuma günü doktora götürdüm. Hiçbir sıkıntısı yoktu. 6.hastalık olabilir dedi doktor. Pazar gününe kadar geçmezse tekrar görüşelim dedi. Neyse. Korkunç bi üç gün geçirdik. İnmek bilmeyen devamlı yükselen inatçı bir ateş,ateşliyken iştahı kesilen kızım,geceleri uykusuzluk falan çok şükür pazar sabahı kalktığımızda hiç ateşlenmemiş gibiydi. Bir iki güne döküntü olabilir dedi doktor ancak olmadı. Olmayabiliyormuş sıkıntı etmedim çünkü çok şükür normale döndü kızım ancak resmen huyu değişti ya. Huzurlu uysal sakin neşeli bi bebekti. Şimdi sürekli mızır mızır ağlıyor yani numara yapıyor resmen. İstediği bir şey olmayınca bas bas bağırıyor. Kucağıma gelmek istiyor,alınca da aşağı inmek istiyor falan nazlı bi bebek oldu baya. Neşesi falan var yine tabi ama bir de babaannesine gitti dün orada hiç huysuzluk yapmamış. Bana naz niyaz yapıyor resmen. Başka her şeyi normal. Doktora sordum eğer huysuzluğunun yanında kulağını kaşıyorsa getirin orta kulak iltihabı açısından tekrar göreyim dedi. Ama öyle bi sıkıntısı da yok kulak kaşıma veya ağrısı varmış gibi bir durum da yok. Hastalık psikolojisini atamadı diye düşünüyorum ben. 6.hastalık geçiren bebişlerinizde de böyle huysuzluk oldu mu acaba? Geçici midir? Ne zaman geçer 😩 Bir de sesten hiç etkilenmeyen çocuk gündüz uykularında mık sesi duysa uyanıyor. Döküntü olmadı diye sıkıntı yapıyor olabilir mi kızıma acaba ya. Fikri olan veya aynı şeyleri yaşayan var mı?