GulUmut Agumentin ictiniz mi? Bebege zarari var mi? Doktor yazdi ama korkuyorum icmeye, cok kotu hastalandim, atesim falanda var
EmirMert GulUmut Çok geçmiş olsun, Allah şifanızı versin! Ben kullanmadım ama yorum yapayım da postunuz üste çıksın dedim
TospikDefneninAnnesi GulUmut ben mastit olmuştum. Kadın doğumcum bana augmebtin yazdı. Tedirgin oldum sabah akşam al demişti birde. Post açmıştım daha bebeğim 50 günlüktü o zaman. Herkes içtim diye yazmıştı. Bebeğe zararı yok olsa doktor verirmiydi yazmışlardı. Ben kullandım canım. İçin rahat olsun
Kara_balik Cok geçmiş olsun bildiğim kadarıyla agumentin icebikiyiruz zaten doktora emzirdiginizi belirttiyseniz ona göre ilac yazmistir ama iicniz rahat etsin diye çocuk doktorunuza da kullanabilir miyim Diye bir sorun
GulUmut Kara_balik ben de bi cok yorum okudum ice biliriz diye, ama yinede korkuyorum bi sizlere danisayim dedim
Mehmetalininannesi Ben duoic diye bi antibiyotik kullanmak zorunda kldim emzirenler içebiliyormuş. Icmek zorundaydim ictim ama sutumde sıkıntı oldu neyden dolayi bilmiyorum sağlık ocağı doktoru ilactan ddi. Hastane doktoru ilac degil ddi. Neye inancam bilemedm
Mehmetalininannesi GulUmut okudum belirli antibiyotikler veriliyor zaten emzirenlere. Zararsız yazıyor. Gecmis olsun sizede isterseniz biraz iyileşene kadar kullanıp ölçüp biçin duruma gore
Aysses Ben aksef kullanmıştım ama birde etol diye bir ilaç yazmıştı doktorum . Ağrı kesiciymis bir kere içtim ama zararlı bir ilacmis çocuk doktoru içme dedi. Kadın dogumcu emzirdigimi bildiği halde yazmış. Malesef doktorlara güven zedelenince böyle tereddüt oluyor işte. Buradaki arkadaşlar kullanmışlar ama umarım bir zararı yoktur
elifiii GulUmut augmentin icebilirsiniz, bol bol su icmeye calisin. bazen ilaclarda fayda/ zarar kıyası yapılıyor, sizin iyilesmeniz ve saglikli olmaniz onemli.. gecmis olsun.