eymeninannesi3 Kızlar grip oldum 3.5 aylık bebeğim var bebeğime geçti hastaneye gidip gitmemek konusunda kararsizim hastaneler çok karışık cunku öksürüğü var hapsiriyo burun akıntısı var benim gibi yaşayan varmı
psikolog-anne eymeninannesi3 gidin muhakkak, ciğerlere inerse cok sıkıntı yaşarsınız hemen önlem alın
DilaraYigit1 Ben yaşadım aynı durumu 4 buçuk aylıkken . Gittik doktora bana serum takıldı bebeğime de ilaç verdi doktor ciğerlerine inmemesi için 3 güne felan toparlandi. Sütten direk geçiyor bebeğe bizim grip olmamız veya üsutmemiz