Arkadaşlar merhaba 6 aylık bebeğim emmek istemiyor 2 ay kadar oldu sizlerin de başına geldimi neler yaptınız şuan doktorumuz sadece ek gıda ve anne sütü devam edeceğiz dedi ek gıda sorun yok yiyor ama sütü sadece gece oda fark etmiyor diye sanırım ne yapmam lazım sizce