Ozdenks 14 aylık oğlum var eli hep ağzında , dişten sanıyorum ama bunu oyun haline getirdi sürekli elini boğazına sokup öğürüyor ve çok yapınca kusuyor tepki vermiyoruz daha çok yapıyor elini çekiyoruz yine yapıyor. Bu durumu yaşayan var mı ?
Ozdenks Bizim kusma problemimiz hep vardı 1. Ayından beri mamayla besleniyor ve zorla yiyor çok iştahsız ve bu zorla yedirmemden sonra aynı yediğini kusması beni çok yıprattı 🤦🏽♀️ Şuan o durum geçti ama bu duruma müdahale etmeyincede kusuyor Hepimize kolay gelsin 😊
emelarda 2 buçuk yaşında hala yapıyor doktoruna söyledim midesine kadar bakıldı sorun yok yaptığı zaman ilgilenme dedi ama gözardı edilecek gibi değil avm ye falan gitsem toplum içinde yapıyor millet boğuluyor sanıp başımıza toplanıyor 🤦♀️
Melikeuzun emelarda 🤣🤣🤣 benımkıde yapıyor 17 aylık parmaklarını bogazına kadar sokup öğürüyo benımde basıma geldı bu mıllet boguluyor sandı 🤣🤣