Emos01 ben 3 doz olanı burdan öğrendim hemşire 2 doz halinde olanı yapacağız dedi o yüzden 2 doz yaptırdık.bilmiyorum aralarında bir fark var mı😊🤷♀️. Bencede aşı yaptırmak en iyisi biliyorsunuz zaten Türkiye’nin aldığı göçlerle birlikte gelen hastalıkları,en doğru kararı vermişsiniz 👍🏻