Merhaba, 6 ay 10 günlük bir oğlum var. Ek gıda ve mama şeklinde beslenmemizi yapıyoruz.mamayi zorla içiyoruz ek gıdayi biraz daha severek yiyor. Siz bebislerinize günde kaç cc mama veriyorsunuz. Doktor mama yemiyorsa ek gidayi arttır dedi. Bende iki öğün çorba veriyorum mama içmeyince. Sizlerde durum nasıl