Eslem-Ecem10 Herşeyi yapiyom ama sütüm zor zar yetiyor eczanelerde satılan çaylardan hangisinden memnunsunuz ?
Tombalak_annesi Eslem-Ecem10 galacto diye bir sut artırıcı verdılerdı bana ayriyeten rezene cayı ve bol su
MeryemEslem Aktarlardan süt artırıcı çay al bence ben çok faydasını gördüm eşim aktar o getirdi hem bebeğin rahat uyumasını da sağlıyordu ilk zamanlar içiyordum ben..
umreyus Bestlak damla humananin çayları, papatya anason ısırgan otlu caylar ve e bebekte emziren anneler için çaylarda var
Ceylanarel Valla kixlar sut gittimi gidiyor benim sutum azaldi denemedigim sey kalmadi. En iyi cozum bolsu ve siksik emzirmek. Bosuna para harcamayin
Glsm-253 Bol bu iç günde 3-4 litre. Aktardan süt artırıcı rezene karışımlı çaylar var onlardan kullanabilirsin. Birde humana stil tea emziren anneler için çay var 😇
Mom091 Eslem-Ecem10 iki bardak ama bardağım bayağı büyüktü. Sabahları sırıl sıklam uyanıyordum kızım tüm gece emmesine rağmen. Ayaktayken yere damlardı sütler hatta o derece süt yapıyordu😊
Esrkrc Burda bi anne tavsiye etmişti 10 gündür ben de kullanıyorum çok farketti lactamil emziren anne çayı diye Migros’larda satılıyor tadı da çok güzel👍🏻 Humana çok şekerli geliyordu bana sevememiştim bu çok daha iyi
Giizz Eslem-Ecem10 bestlak damla alın faydasını görürsünüz. 1 çay bardağı suya 20 damla günde 3 kez için
BARTUMOM Eslem-Ecem10 35 günlük lohusayım ne içersem yersem o süt gelmiyor ama 2 saat deliksiz uyuyayım göğüslerim sütten patlayacak gibi oluyor bana uyku iyi geliyor evin her yeri çay oldu bana fayda etmedi onlar
Selin1912 Yeme içmeyle ilgili olduğunu düşünmüyorum bebeğime yalnız baktığım için uyuyamıyorum. Sadece uyuduğumda sütüm oluyor maalesef