Sara1709 4bucuk aylik kizim var idrar vermem gerek ama torbayla olmadi sonda ile yapicaklar, sonda ile nasil oluyo cok cani acirmi yaptiran varmi
Flzkryr Sara1709 Kızıma yapıldı 9 aylıkken. İdrar yaparkenki yanma hissi kadar bir şey dedi doktor. Cok acılı sancılı bir işlem değil. Canınızı sıkmayın. Tahlıl için en doğru sonucu da sonda verır🌸 Geçmiş olsun..
Yademveannesi Sara1709 Yetişkindeki gibi değil bebekte sonda ile idrar almak. Kızım 3 aylık. Ondan alınmıştı. Hiç ağlamadı canı yanmadı
annesinin_kizi DilaraYigit1 bana da doğumdan sonra takıldı bir sorun olduğu için hissetmedim ben yaa çok korkmuştum Ama değişiyor demekki
Kavinsmom Hayır bebeğin canını yakmıyor yapışkan bi şey gibi düşünün ama o takıldıktan sonra kız çocuk olduğu İçin çok oynamaması lazım yerinden. Kızın hareketlerini kısıtlamanız lazım
Kavinsmom dolunay01 onu bilmiyorum ama kızlardan idrar almak zor o yüzden bu yöntem sık kullanılıyor, sanmıyorum neden sorun olsun ki biz problem yaşamadık.