7 ay 15 günlük kızım bu zamana kdr hiç kusmadıı bugun ilk defa kustu iki kere üşütmedenmi kaynaklı bilmyrm azıcık her zamanki verdiğim ek gıdadan verdim oyle cok aşırı da değil zaten aşırı yemez normal de emzirdgm gibide emzirdim her şey rutin oldugu gibi oldu bugünde ateşi yok cok şükür hastaneye götürmelimiyim bi bilgisi olan yaZsa 🙏🏻