Tugcesilam Merhaba anneler ben wee nin biberonunu kullanıyorum ama akuşı cok hızlı tabi memede emiyor memeyide bırakmasını istemiyorum bu aventin biberonu iyi diyorlar ama 125ml almak istemiyorum gerci şuan 60 cc iciyor 2 ay 10 günlük ben büyük biberınu almak istiyorum onunda akış hızı hızlımı kullananlar bana lütfen bilgi versin
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Tugcesilam Ben kullanıyorum canım Çok memnunum Akış hızı güzel Anne bebek anne memesini unutmuyor Ucu öyle
aybkkara Tugcesilam akışı çok güzel gerçekten şekil olarak bile anne memesine benziyor. Ben bir süre biberonla besledim sadece çok şükür memeyi unutmadı.
Mom62636362 Tugcesilam 2 numara başlıkla başladık hala 2 numara kullanıyoruz, akış hızı çok güzel bence, hatta bebek çekmeden gelmiyor. Ama meme reddi yapar mı bilmiyorum, biz en başından itibaren verdiğimiz için hep biberon aldılar
Tugcesilam aybkkara işte kac ml kullanıyorsunuz ben 125 ml almak istemiyorum 330 almak istiyorum akışı nasıl
Ceylanarel Ben kullaniyorum. Hatta biberonum kirildi chicco marka verdim almadi.ben 2 numara baslikla basladim