Merhaba sevgili anneler,oğlum 3 ay 4 günlük.Gittikçe çevreye olan ilgisi büyüyor.Onunla kaliteli zaman geçirmek adına bana önerebileceğiniz oyun aktivite var mı acaba ? İstediğim şey özellikle gelişimine katkı sağlamalı.Bunun için neler önerebilirsiniz acaba? Oyuncak,kitap,kartlar vs her türlü bilgiye açığım,şimdiden teşekkür ederim 😊