Alihaninannesi1 bizim biraz sıkıntılı süreç canım ilk doktorumuz bize süt alerjisi dedi birden ben süt ürünlerini kestim sonra birden diyet mama verdi biz o doktorda sorun yaşayınca başka doktora gittik kaka testi yapıldı ve sonuç negatif yavaş yavaş çapraz şekilde diyeti açtık canım sonra oğlumun cilt sorunu geçmedi kusması alerjisi vardı keçi sütlü golden goart mamaya geçtik ilk iyi geldi sonra o da alerji yaptı bize şimdi bebelac lf özel mama kullanılıyoruz canım eğer kilo aldırıyor ise bu mamaya devam edeceğiz testlerde 7 yaşına kadar çıkmaya biliyormuş alerji şuan bile her mamayı veremiyorum artık inşallah sizin geçmiştir