Pamuk_bebegim42 ilk aylarda kesinlikle 3 gün kuralını uyguladım. Bebeğin neye alerjisinin çıkacağını bilmek mümkün değil çünkü. Şu an da 9 aylık artık alerjik reaksiyon riski yüksek gıdalar dışında, kuralı uygulamayı bıraktım esasen. Ama zaten çok ilerledik gıdada, esnetmek normaldi. Fakat İlk başlarda önemli bir kural. Bence yavaş yavaş ilerleyin.