05ay05az20e1sra14na9di3r27 Bebeğim Yarısını içti yarısını içmedi Ben de Bence buzdolabına koydum bozulmaz değil mi mama ile devam sütü aynı şey değil herhalde
Gok_53 05ay05az20e1sra14na9di3r27 0-6 ay arası da fark ediyor mu ki ? Ben mesela hipp combiotic kullanıyorum şuan 0-6 ay için yani bebek sütü yazıyor sanırım ama hiç dikkat etmedim öyle bir şey de mi var 🙄
muziko 05ay05az20e1sra14na9di3r27 bence vermeyin de karıştırmayın da anne sütü çok kıymetli onu muhaFaza edebilirsiniz ama formül süt için riske atmaya değmez