Yagmurr1c cimengoz https://www.e-bebek.com/chicco-pipetli-alistirma-bardagi-266-ml-12-ay-erkek-asortili-p-chi-6941200050/
Pankek cimengoz Ben hem wee baby hem se avent kullanıyorum. Wee baby azcık kullandık ağızlığı yırtıldı yedek uç aldım. Az akıttığı için suyu onda veriyorum çünkü yoksa her yer su oluyor oynaya oynaya içiyor. Avent le ise sadece mama veriyorum. Ağzı geniş lıkır lıkır geliyor zira aç oldu mu o yavaş akması sinirlendiriyor. Koku olayına dikkat etmedim ama ederim bundan sonra
cimengoz Pankek benim de tek sıkıntım kokusu 😐 her öğününde suyu yenilemek zorunda kalıyorum. Aslında öylesi daha güzel taze taze hep ama bazen de insanın yenilemeyeceği zaman oluyor 😐😄
Pankek cimengoz Aslında yemek ile beraber veriyorsanız zaten ağızlığı tutacak yeri falan kirleniyor, ben normal zamanda veriyorum o da içerse, e bir de içini çok doldurmak gerekiyor akması için kafasına dikemiyor.
cimengoz Pankek evdeyken sıkıntı olmuyor da bir yere gitmek zorunda olduğumuzda yanımda ayrı bir kavanoz veya şişede suyunu taşımam gerekiyor
Ceozip cimengoz evet ben ay kavramına takılmıyorum. Diğer suluklarla kızım neredeyse hiç su içmiyordu şimdi çok güzel içiyor.
Flamingom cimengoz avent pipetli kullanıyorum evde. Dışarıda nuk action cup kullanıyorum. İkiside cok iyi nuk daha iyi bence. Aventin borusunda su kalırsa kapatsan bile akıtıyor. Ama ikisi de koku yapmadı 4-5 ay oldu