zehranur01 Arkadaslar bu kan damlasını devlet karsilamiyormus, doktora dişlerinde kararma yapar mi diye sorduğumda bunu yazdi bu kararma yapmaz ama ücretli dedi, kullanan var mı gerçekten dişleri karartmiyor mu
SinemB zehranur01 ben de bunu kullanıyorum devletin verdikleri gerçekten kararma ishal kabuzlık huysuzluk yapıylr çok gördüm etrafımda bunu kullananlar çok memnun bizim dişimiz daha çıkmadığı için bilgi veremem ama kaka rengini falan değiştirmedi tadı çok iyi severek içiyor zaten bir kutu 75 TL ve çok uzun gidiyor 4 aylıkken aldık şimdi 6 aylık olacak neredeyse daha çok var
Sevilay61 zehranur01 evet bestiron kullandık. Doktora da gösterdim çürüme mi dıye hayır kan ilacı yapmıs dedi