Aybikesuna Canım eline bişi vereyim diyorum fırlatıyor kesinlikle istemiyor bende şöyle bir çözüm buldum,emzırıyorum bır bucuk saat gecıyor hazırladıgım corbayı yogurt ne varsa o aralarda tattırıyorum ama tabi doyacak kadar yemıyor halıyle emdıgı ııcın,sonra zaten yıne emıyor sütünü.Ve pürelerimin içine anne sütünden koyuyorum daha kolay yıyor😊Zorlada olsa kaşıkla koyuyorum ağzına alışsın yoksa hep böle gider tatması gerekır