Burada kendisi veya tanıdığı doğum yapan var mı tecrübeli anneler ? Yaptıysanız memnun kaldınız mı veya şikayetçi misiniz ? Malum koronadan dolayı maddi açıdan özel hastane bizi zorladığı için 36.haftamda bu hastaneye geçmek zorunda kaldık. Ama doğum da ne nasıl olur bilmiyorum. Sizlerden yardım bekliyorum 😊