Mom4775 henüz o günlere gelemedik ama ilk adim ayakkabısı olarak Vicco düşünüyorum herkes çok memnun gecen gün mağazasında baktım gerçekten çok güzel ayakkabıları biraz büyüdüğünde skechers düşünüyorum kuzenim kullaniyor çok memnun kendim de hep bu marka kullanıyorum rahatlık çok önemli bence