Zeyna_
Yanlış hatırlamıyorsam 4 aydan sonra öneriyorlar uyku arkadaşını ki ben öyle yaptım zaten güzelce tutmaları etmeleri o zamanlar oluyor öncesinde versenizde tutamaz edemez. Uyku arkadaşının sadece yatakta kalması ve uyurken vermeniz lazım ki diğer oyuncaklar gibi oynamasın mümkünse yatağından dışarı çıkarmayın uyurken verin. Ben aldım tam kullanıyoruz sayılmaz ama eline verince tutuyor yüzüne getiriyor bir şeyler yapıyor genelde o elindeyken uykuya dalıyor hatta bugün öyle oldu. Genelde annenin 1 2 gün göğsünde bekletmesi daha iyi oluyor kokunuz ona sinince alması daha kolay olur açısından ama ben yapmadım daha yapacağım onu. Onun dışında tüylü tarz şeyler olmasın ağzına getirdiğinde falan tüy kaçar ağzına vs. Amigurimiden yapanlar var size kalmış yani o ben evde kendi yapan bile gördüm ☺️