Bebeğim yarın 3 aylık olucak prima 2 numara kullanıyorum dün teyzem gördü bu bez büyük geliyo dedi bacakları açık olur falan dedi bebeğimin 5.950 kilosu o öyle dedikten sonra gözüm hep bacağında acaba büyük mu diye siz nasıl kaç numara kullaniyosunuz?