FarahNevaa Merhaba hanımlar ilki sezeryan olup ikincide normal doğuma cesaret edebilmiş annelerimiz var mı aramızda ☺️
Cgdmltr93 FarahNevaa sezaryenin rahatlığı varken neden normal olayım ki? Hiç o düşünce yok aklımda. Sezaryen candır..
Morcivert061 FarahNevaa normal olmayı çok istedim ama olmadı. O kadar korkulacak bişeyde yoktu bana göre şimdi yine hamileyim mecbur sezeryan ama fırsatın olursa kesinlikle normal doğur canım. Normal doğumda için temizlenir bebekle beraber derler bizde.
1mom4665 Vallaha ben 9 ay önce sezeryan oldum bir 3,4 sene Sonra 2. Ye hamile kalmak istiyorum onuda kesinlikle normal yapmak istiyorum 2 gün sancı çekerim genede normal yaparım😂sezeryan olmak pişmanlıktır
FarahNevaa Morcivert061 ben 37+4 te doğum yaptım sezeryanla.cati muayeneme kadar olmuştum aslında 1.5 cm acilmam da vardı ama ne yazikki 2 tur kordon dolanmisti ve normal dogurmam mümkün değildi bu sebeple erken doğum yaptım zaten ama doktorum catimin normal.dogum için çok müsait olduğunu söylemişti ikinci de normal doğum yapabileceğimi belirtti Allah nasip ederse 2. Yi öyle istiyorum ☺️
AgentMom 1mom4665 6 yıl arayla oldu. 2008 de sezeryan 2014 ve 2020 de normal doğum. Biraz araştırma ve gebelik kursuna katılmıştım. Nefes egzersizlerine başlamıştım. Sancı karşılama ve sancı anında kendini kontrol etmeyi öğrendim.