Kbrargd12 Arkadaşlar benim oglum 4 ay 22 günlük artik sadece uyku arasinda ve uyku sersemiyken emiyor ben emmesini cok istiyorum ben bide dogdugundan beri hastane islerim olunca sut sagip biberonla veriyodu kayinvalidem bu zamana kadarda suyuda hep biberonla verdim acaba biberona mi alıştı? Nasil kurtarabilirim bu biberon aliskanligindan? Gunduzleri saat arayla bi mama bi sut sagip veriyorum hic halim kalmadi artik 😏 boyle problem yasayan olduysa yardim edebilir mi?
Sltn Kbrargd12 meme reddi konusunu araştırın ilgili geçmiş postalara bakın.facebook emzirme sanatı grubuna üye olup gönüllü emzirme danışmanlarından yadım alın. Tabi ilk önce o biberonu hayatinizdan çıkarın.
Minasuyunannesi Kbrargd12 canım o artık alışmıştır daha bırakmaz benm kzıımfa öyle emmeden uzaklaşıyorlar