AzraninAnnesii Merhaba .Eşi uzman cavus olup kac yilda baska sehre gittiniz acaba.Biz Genelkurmaydayiz Ankarada .baska yere tayinimiz ne zaman cikar acaba
Mom070 AzraninAnnesii Vandayız 4 seneye düştü bu temmuzda gidiyoruz. Sizin kaç sene oldu ve Ankara görev süresi ne kadar buna bakmanız lazım.
Mucizem_06 AzraninAnnesii biz de Batman’da giz Ankara istiyoruz yazdık inşallah cikar kendimde ankarliyim neden memnun değilsiniz orası çıksın diye can atıyorum 4bucukyil oldu bizim