El_ebruli kızım 22 aylıktı hamile kaldığımda son ayıma doğru sezeryan yerim iltihaplandi zor kuruttu doktor. Sonra doğum yapınca çok kanama kaybettim üstüne pihti oluştu ölüm riski yada rahimin alınma durumu vardı çok şükür atlattım. İlki genel ikinci spinal oldu. Keşke yine genel olsaydım. 7 denemede anca yerini bulup uyusturdular ve bel ağrısı çekiyorum hala 1 sene oldu