Kızlar oğlum 9ay 20 günlük. Daha öncede pedagogla gitmeli miyim diye bir başlık açmıştım. Ama artık gerçekten dayanamıyorum. Ne olur tek olmadığımı söyleyin.
Artık sinirden aglıyorum bütün gün, eşime çatıyorum. Çok yorgunum, fizikende psikolojikmanda. Ne yapsam olmuyor oğlum 2 dk yerinde durmuyor.
Lavaboya bile gidemiyorum. Her dk kucak istiyor.kucagımda otursa ne ala hep ayakta gezecek. Kollarım tutmuyor artık agrıdan uyuyamıyorum g celeri. Doktora gittim krem verdi ama kucaktan inmeden geçmez kolun dedi.
Mecburen otursun diye TV açıyorum artık. Son bir aydır özellikle çok sık izliyor TV.
Bütün gün mız mız hiç gülmüyor hiç. Aglamıyorda çoğu zaman bağırıyor. TV izletmediğimde hepten durmuyor. Oyun oynatıyorum ennfazla 5 dk ilgileniyor o da nadir. Yanında oturuyorum kucak istemesin diye üstüme tırmanıyor. Annemlerde bile rahat edemiyorum. Annemlere gidiyorum daha çok stres oluyorum hepsi sağolsun aglatma al kucagına diyor yada alıp gezdiriyorlar. Oturtun oynatın diyorum oturmuyor ağlıyor diyorlar. Babam ağlatma aglatma diye iyice strese sokuyor beni sağolsun. Altını almak için bile yere yatırınca canını yakmışım gibi aglıyor.
Gelişim açısından kilo boy olarak önde gidiyor, emekliyor , ayaga kalkıyor kendi başına tırmanıyor.
Ama gel gelelim ne bir gülümseme ne bir ses yok agulama bile yok. TV izlediği için oldugunu düşünüyorum m siz neler yapıyorsunuz bütün gün TV den uzak nasıl tutuyorsunuz. Bir tek benim oğlum mu böyle. İnanın çok yıprandım.😔