Fndkzm canim kendi cikiyormus o bebekleri rahatsiz etmiyormus cubku 1 yasina kdr gözleride koruyucu bir madde varmis bnm bebegimin gözundede oluyor hatta 2 gün önce yine vardi sanirim bizimkide daha cikmadi icinde bende buraya önceden pist acmistim banyoda yikayin cikar fln dediler ama cikmamisti bir süre sonra gözünün ön kismina burnuna dogru geliyor yarisi cikmis vaziyette ozaman bir islak mendille cekebilirsin ama icine dokunma