Gokturkum25 Bebegimin yüzünde sivilceler doldu minik minik ve iki kaşının ortasinda sarimsi seyler var döküntü gibi sivilce desem değil, konak mi acaba anlayamadim . Bunlara ne yapsam geçer 😬😬
S_x_w Gokturkum25 sivilce tarzı şeyle annenin hormonları yüzünden oluyormuş benim bebeğimde de oldu Dr um böyle söyledi 2 ay 22 günlük geçti bile😊
Gunes55 Gokturkum25 emerken tene degiyorya ondan oluyorlar ilk baslarda bi sure zamanla geciyor merak etme
Gokturkum25 S_x_w https://imgyukle.com/i/Hb5EKY sarımsı tontada seyler var temre gibi sivilce gibi veya konak mi acaba
Gokturkum25 Kubradoruk insaAllah canim sariligimizda var hala moralim bozuluyor böyle görünce https://imgyukle.com/i/Hb5EKY
Gokturkum25 Kubradoruk canim bu konak icin Bepanthol sürdüm yüzüne devam etsem mi bepanthol surunce uzeri siyahimsi oldu kuruttu mu acaba ? Senin bebeginde ne zaman gecti bu yuzundekiler Bir de sarilik icin kan vermistik karaciger enzimleri yüksek cikmisti doktor 2 bucuk saatte emzir dedi. Ben öyle emzirmeye calisiyorum ama bebegim daha sık istiyor gece biraz kendi haline birakiyorum bazen 3 bazen 4 saat uyuyor 1 seferlik . Sizin 45 gune kadar azalarak mi bitti birden mi bitti . Benim çünkü hala azalmadi hala el ayaklarina kadar var ama sanki bacaginda biraz daha rengi acilmis yine sarı ama eskiye göre daha acilmis gibi geliyor 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Kubradoruk Gokturkum25 3 4 ayında geçti canım onda bısey yok yüzüne bısey sürmeni tavsiye etmem her bebekte olan bısey çünkü sarılığa gelınce sarılık 11 falan sa zaten yatırıyorlar canım çok aşırı sarılığı yoksa hastaneye gıtmene gerek yok benım kızımın sarılığı da çok uzun gectı 45 gün falan azala azala gectı bitmedi birden
Gokturkum25 Kubradoruk en son 14.5ti doktor riskli zamani gectik dedi 18 olunca tedavi veriyormuş düşer dedi . Ondan beridir baktirmadim ama tekrar 45 gunu dolduralim doktora goturcegim. Bizim azalmiyor 1 hafta kaldi 45 olmasına 🙄🥺