Ebnifa Pazartesi calismaya basliyorum brans ogretmeniyim. Gunluk memurlara 3 saat sut izni var diyor yonetmelik. Ders saati olarak kac saat hakkimiz var bilen varmi.
Littlemisssunshine Ebnifa yarım gün çalışma hakkınız var 2 ay daha. Onu kullanın. Yeni çıktı herkes bilmiyor
Ebnifa Ezgiaa bnde lise mat. Kendilerjmi yaptilar sizmi yarim istediniz. Bunlar yapmiyo bnim istedgim gbi 3 saat hakkin var hangi saatleri istiyosun diyolar. 10 saat ders var gunluk
Ezgiaa Ebnifa kendileri yaptılar ben 15 saat istemiştim aslında 21 olmuş 5 4 2 5 5 şeklinde yapmışlar