123asiye_ Kızlar 7 ay önce doğum yaptım ve doğumda rahmimin yarısının olmadığı çıktı. Daha hiç regl olmadım emzirdiğim için gecikti diyorlar ama korkuyorum sanki bidaha hiç olmıycam rahmimden mi acaba diye düşünüp duruyorum doktora gitmelimiyim acaba
S_x_w 123asiye_ emzirdiğiniz için olmuyordur stres yapmayın..yoksa önceden de olmazdı…benim de rahmin geriye doğru dönükmüş mesela🤷♀️ben de ilk doğumumdan sonra öğrendim gebelik önce hiç Dr A gitmediğim için..
Bittersever 123asiye_ daha önce adet oluyordunuz degilmi doğumdan önce eğer ki olduysaniz şuan süt hormonların dan dolayı adet olamıyorsunuz ben ilk 5 ay adet olamadım sonra 1 kez oldum 3 ay olamadım hep duzensizdi tabiki yinede Dr gitmekte fayda var ama genel olarak doğumdan sonra herkes de adet düzensizliği olabiliyor bende Dr gittiğimde emzirdigin için olamıyorsun emmesi azaldığında normale dönersin demişti Doktorum bebeğim 16 aylık 2 aydır düzene girdi adetim
DilaraYigit1 Bence gitmelisin ,yani ciddi birşey de olabilir. Yada önemsiz birşey de olabilir. En azından için rahat eder tedavi gerekiyorsa da tedavi olursun
123asiye_ Zekimurendebizigorecekmi yani benim şaşırdığımda o hamileliğim o kadar güzel di ki sadece son aylarımda bebeğim hep sağ tarafta yatıyordu her gittiğimde söylüyordum hep sağda yatıyor sol tarafa gitmiyor diye yer edinmiştir oraya dediler meğer yarısı yokmuş hatta bebeğinin olması mucize dedi doktorum
jap 123asiye_ hamilelikte belli olmuyo canım yani ultrasonda falan belli olmuyo öyle söyliyim. Benim de rahmimde enfeksiyon varmış. Hamileliğimde çok rahattı sizinki gibi. Doğumda söyledi dr. Sezeryan oldum. Rahminde enfeksiyon varmış temizliyorum onlarıda dedi ameliyat sırasında. Siz de bi doktora danışın isterseniz kafanızda soru işareti kalmaz
123asiye_ S_x_w yaaa bana da rahmi yarım olanlarda hamile kalırsın ama 3 aylık olunca düşük oluyormuş öyle dedi tedaviyle senelerce uğraşan insanlar varmış
123asiye_ Bittersever evet oluyordum hemde çok düzenli olurdum evet öyledir muhtemelen ama bi gitmek istiyorum hem ikinci bebeğim olur mu acaba bu kadar kolay merak ediyorum. Tabi rabbim nasip ederse her şekilde olur o ayrı
TiniminiKayra 123asiye_ benimde rahmimim yarisi yok canim hsg filminde ortaya cikmisti.4 bucuk ay once dogum yaptim 2ay sonrada adet gordum dogumdan dolayi duzensizlik olabilir