Elmayanaginannesi bölge hastanesi çok iyi bence biz 6aydır rutin muayenlere lokman hekime gidiyoruz ama en ufak sorunda bölgeye gönderiyolardı kızım hastalandı geçen lokmana yine gittim film çekmeden öksürük ciğerlere inmek üzere dedi zatürre teşhisi koydu ertesi gün bölge acile gittik kan tahlili ciğer filmi çekti temiz çıktı bir daha özele götürmicem kızımı