1 aylıkken bebeme mama başlandı haliyle biberonla verdim kucucuk bebege 30 40 ccyi kaşıkla falan veremeyecegım ıcın biberonla vermeye basladık. Marka awent. meme reddi oldu suan 2 ay 22 günlük sol gögsüm nerdeyse tamamen sag da baya azaldı sütüm. Uykuda alıyor bide sagıyorum o sekilde verıyorum 😔😔 Biberon verip meme reddini yenen annelerimiz varmı yardım lütfen? Help me!! ❗