Pnaronur17 Ek gıda veren anneler gece kalktığında kasiklami yediriyosunuz ben sütüm yetmediği için formül mama veriyorum
CanK Pnaronur17 formül mama dediğiniz şey kaşık maması mı? Yardımcı olabilirmisimiz biz de yeni geçtik ek gıdaya
Pnaronur17 Cerenaslan aynen biboronla mama veriyorum ben emzirme sonrası kaşıkla yedirsem uykusu dağılır
Cerenaslan Pnaronur17 Yani zaten normali bu ya emzirirsin ya biberonla mama verirsin. Ben daha önce hiç gece kaşıkla besleyeni ne duydum ne gördüm😂