melikeeomeer Busra9290 sarılık yoksa da var sa da en fazla 2 saate bir beslenmeli onun dışında zaten bez değiştirme üst değiştirme veya banyo gibi ihtiyacılaro karşılandıkça uyanık gelir geri kalan hep uyur yeni doğanlar
ayyuzluannesi Busra9290 kaç aylık eğer daha yeni doğduysa saatte bir uyandırıp emzirmelisinuz sarılık olmasın diye .
Hosgeldin Kac gunluk buz 11 gunluguz sarilik sorunumuz var o yuzden iki saatte bir uyandiriyorum uyanmazsa bile uykusunda sut veriyorum
Bahargzd Hosgeldin bizde de sarılık var. Emiyor mu seni beni emmiyor sütümü sağıp veriyorum memeyi unutacak diye de korkuyorum. Tutamıyor meme ucunu kayıyor yumuşak mı geliyor anlamadım
Hosgeldin Bahargzd bende sagip veriyorum ne kadar ictigini gormek icin arada memede vermeye çalışıyorum