Cevriyenin_fikreti Yaklaşık 3 ay önce çikolata kistlerim düştü şuan hiçbir sorunum yok rahmim tertemiz doktorum soylemişti ama ben soramadim düştükten ne kadar süre sonra hamile kalabilirim
NrYlmzTsr Ben 4 sene önce ameliyat oldum. Temizlendi bişey kalmadı tekrarlamadıda. Ama ameliyatdan 1.5 sene sonra hamile kalmıştım.